Skip to main content

MIRZO ULUG‘BEK NOMIDAGI SAMARQAND DAVLAT ARXITEKTURA QURILISH UNIVERSITETINING “REGISTRATOR OFISI”

Registrator ofisi tomonidan taqdim etiladigan xizmat turlari

 

1. Akademik (oʻquv) faoliyati boʻyicha koʻrsatiladigan xizmatlar:

QR kodli diplom shakllantirish;

akademik maʼlumotnoma va transkript berish;

akademik mobillik asosida boshqa oliy taʼlim tashkilotiga ketgan talabalarning hujjatlarini tegishli tartibda rasmiylashtirish;

bitiruvchi talabalar uchun aylanma varaqa yaratish;

diplom dublikatini olish uchun ariza yuborishga koʻmaklashish;

imtihon natijalari boʻyicha apellyatsiya arizalarini qabul qilishni tashkil qilish;

imtihonlar roʻyxatini shakllantirish va talabaga taqdim etish;

oliy taʼlim tashkilotlari talabalariga oʻqishni koʻchirish va qayta tiklash uchun ariza yuborishga koʻmaklashish;

oliy taʼlim tashkilotlariga ikkinchi taʼlimga kirish uchun abituriyentlarga onlayn ariza topshirishiga koʻmaklashish;

oliy taʼlim tashkilotlarining magistratura bosqichiga kirish uchun abituriyentlarga onlayn ariza topshirishiga koʻmaklashish;

oliy taʼlim olganlik haqidagi diplom maʼlumotlarini qoʻshish yoki tahrirlash uchun talabgorlarga ariza yuborishga koʻmaklashish;

stipendiya va turli grant tanlovlarida ishtirok etish uchun ariza qabul qilish;

talabaga oʻzining GPA koʻrsatkichi haqida maʼlumotnoma taqdim etish;

talabalar davomatini amaldagi tartibga asosan sababli va sababsiz holatga oʻtkazish;

talaba uzrli sabablarga ko‘ra (kasal, yaqin qarindoshining betobligi yoki vafoti, tug‘ruq holati kabilar) oraliq va (yoki) yakuniy nazorat turiga kirmagan talabalar uchun tegishli fanlardan  shaxsiy grafik yaratish;

talabalar hujjatlarini qabul qilish va arxivga topshirish;

talabalarga imtihon natijalarini taqdim etish;

talabalarga qayta oʻqish uchun ariza berishga koʻmaklashish;

talabalarga turli xil maʼlumotnoma (oʻqish joyidan, harbiy boʻlimdan v.b.)lar berish;

talabalarga oʻquv varaqa taqdim etish;

talabalarga fan resurslari boʻyicha maʼlumot taqdim etish;

talabalarni HEMIS platformasida keyingi kursga oʻtkazish;

talabalarni oʻzlashtirish koʻrsatkichlari haqida maʼlumot taqdim etish;

talabalarning joriy, oraliq va davomat natijalariga koʻra yakuniy nazoratlarda ishtirok etishiga ruxsat berish;

talabalarning parolini tiklash;

talabalarning tyutorlar tomonidan to‘g‘ri to‘ldirilgan shaxsiy hamda oʻquv maʼlumotlarini tahrirlash;

talabalik guvohnomasini tayyorlash va talabalarga taqdim etish;

talabani bir guruhdan ikkinchi guruhga koʻchirib oʻtkazish;

tashqi xizmatlar: Ijtimoiy himoya reyestri va ayollar daftarida turuvchi talabalar yagona reestri bazasidan sinxronizatsiya qilib roʻyxat shakllantirish;

oʻqishini koʻchirishga tavsiya etilgan, o‘qishga tiklangan yoki kursda qolgan talabalarning o‘quv rejalaridagi fanlar farqini aniqlash;

oʻquv dasturlari haqida maʼlumot berish.

 

 

2. Yoshlar masalalari va maʼnaviy-maʼrifiy faoliyat boʻyicha koʻrsatiladigan xizmatlar:

talabalarga yotoqxonalarga joylashish uchun ariza berishga koʻmaklashish;

ijara subsidiyasi uchun ariza yozishga koʻmaklashish.

 

3. Xalqaro aloqalar faoliyati boʻyicha koʻrsatiladigan xizmatlar:

talabalarga oʻqish joyidan ingliz tilida maʼlumotnoma berish;

turli xalqaro grantlar va akademik mobillik dasturlari boʻyicha maʼlumotlarni taqdim etish;

oʻqishga qabul qilingan xorijlik talabalarni elektron tizimda roʻyxatga olish va fanlarga biriktirish;

xorijiy oliygohlarda tahsil olishda konsultatsiya berish;

xorijlik talabalar uchun viza xizmatlarini amalga oshirish;

xorijlik talabalarga toʻlov-shartnomalarini taqdim etish;

xorijlik talabalarni Oʻzbekiston Respublikasida vaqtinchalik roʻyxatga qoʻyish xizmatlarini amalga oshirish;

xorijlik talabalarni oʻqishga qabul qilish boʻyicha konsultatsiya berish, ariza va talab etiladigan hujjatlarni koʻrib chiqish uchun qabul qilish;

 

4. Buxgalteriya va marketing boʻyicha koʻrsatiladigan xizmatlar:

qayta oʻqishga shartnoma berish;

stipendiya toʻgʻrisida maʼlumotnoma berish;

hisob varagʻini shakllantirib berish;

talabalarga toʻlov-shartnomasi olish uchun ariza berishga koʻmaklashish;

talabaning yotoqxonalarga joylashish shartnomasi boʻyicha qarzdorligi va haqdorligi haqida maʼlumot berish;

talabaning qayta oʻqish shartnomasi boʻyicha qarzdorligi va haqdorligi haqida maʼlumot berish;

 

talabaning toʻlov-shartnomasi boʻyicha qarzdorligi va haqdorligi haqida maʼlumot berish;

toʻlov-shartnoma summasi haqida maʼlumot berish;

bitiruvchi talabalarga boʻlgʻusi ish oʻrni toʻgʻrisida kengroq axborotlar berish, mehnat yarmarkalarni oʻtkazishga koʻmaklashish.

 

5. Ilmiy faoliyat boʻyicha koʻrsatiladigan xizmatlar:

grantlar va tanlovlar haqida maʼlumot berish;

ilmiy konferensiyalar haqida maʼlumot berish;

innovatsion gʻoya va startaplarni roʻyxatdan oʻtkazishga koʻmaklashish;

nomdor stipendiyalar haqida maʼlumot berish;

ilmiy loyihalar toʻgʻrisida konsultatsiya berish;

ustoz-shogird maktabiga aʼzo boʻlishga koʻmaklashish.

 

6. Koʻrsatilishi zarur boʻlgan boshqa qoʻshimcha xizmatlar:

talabalarga tibbiy sugʻurta olish uchun yordam berish;

oʻqishga qabul va oʻqishni koʻchirish yuzasidan konsultatsiya berish;

talabalarga ishga joylashish borasida tavsiyalar berish;

talabalarga universitetda mavjud turli xizmatlar va resurslar haqida maʼlumot berish.

 

REGISTRATOR OFISI

Talabalar bo‘limi 2023-yil 1-avgustda Mirzo Ulug‘bek nomidagi Samarqand Davlat arxitektura-qurilish universiteti rektorining tegishli buyrug‘i asosida tashkil etilgan.

Talabalar bo‘limi quyidagi funksional vazifalarni bajaradi:

1.                 O‘zbekiston Respublikasi qonunlari, Prezident farmonlari va farmoyishlari, Oliy Majlis va Vazirlar Mahkamasining ta’lim va kadrlar tayyorlash sohasidagi qarorlarini amalga oshirishni tashkil etish;

2.                 Mutasaddi yuqori tashkilotlarning buyruqlarini, farmoyishlari va ko‘rsatmalarini, o‘quv - tarbiya jarayonlariga oid masalalar bo‘yicha universitet Ilmiy kengashi qarorlari va rektor buyruqlarining bajarilishini tashkil qilish;

3.                 Universitet laborotoriya mashg‘ulotlarini o‘tilishini va laborotoriya jixozlar to‘g‘risidagi xatlar ijrosini ta’minlash;

4.                 Professor-o‘qituvchilarning taqsimotini nazorotga olish;

5.                 Nashr rejalarni bajarilishini nazorotga olish;

6.                 Fan dastur va sillabuslarning kafedralar tamonidan bajarilishini nazorotga olish;

7.                 Soatbay haq to‘lanadigan professor-o‘qituvchilar uchun blanklar buyruq loyiha (ariza, tabel, reyestr) tayyorlash;

8.                 Dars jadvalini shakllantirish hamda dars jadvallari haqida talabalarga ma’lumot taqdim etish;

9.                 Akademik qarzdor talabalami aniqlash va qayta o‘qish dars mashg‘ulotlarini tashkil etish;

10.             Universitet tasarrufidagi akademik litsey va texnikumlar o‘quv faoliyatini nazorotga olish;

11.             O‘quv-tarbiya jarayonida o‘qitishning ilg‘or shakllarini, shu jumladan masofadan turib o‘qitish, yangi pedagogik va axborot-kommunikasiya texnologiyalarini joriy etish va ulardan samarali foydalanishni tashkil etish;

12.             O‘quv jarayonini ta’minlaydigan bo‘limlar, dekanatlar ishlarini muvofiqlashtirish, tashkil etish va nazorat qilish;

13.             O‘tilayotgan darslarning sifatini oshirish, professor-o‘qituvchilarning shaxsiy rejalari bajarilishini nazorat qilish va ta’minlash;

14.             O‘quv-uslubiy va ilmiy ishlar materiallarini, shu jumladan, jurnallar va ilmiy ishlar to‘plamlarini universitet xodimlari tomonidan tayyorlash va nashr etish jarayoni hamda universitetning barcha ta’lim va ilmiy faoliyat yo‘nalishlari bo‘yicha o‘quv-uslubiy va ilmiy davriy nashrlar bilan kutubxona fondini to‘ldirib turish bo‘yicha umumiy rahbarlikni olib borish;

15.             O‘quv xonalaridan unumli foydalanish, auditoriya va laboratoriyalarni

texnik jihozlashni takomillashtirish masalalarini ishlab chiqish;

16.             Ijro intizomini buzgan xodimlarga nisbatan chora ko‘rish, ular bilan shartnomani bekor qilish bo‘yicha takliflar tayyorlash.

Talabalar bo‘limi manzili: SamDAQU, Bosh bino, 1 qavat, 103 xona

Talabalar bo‘limida faoliyat  olib borayotgan xodimlar haqida qisqacha

MA’LUMOT

T/r

F.I.SH

Lavozimi

Ish joyiga munosabati

      1.             

Isrofilov Firdavs

bolim boshligi.

Asosiy

      2.             

Turdiyeva Fazilat

mutaxassis

Asosiy

      3.             

Norboyev Nodir

mutaxassis

Ichki oʻrindosh

      4.             

Eshmurodov Odil

mutaxassis

Asosiy

      5.             

Elmurodov Baxodir

mutaxassis

Ichki oʻrindosh

      6.             

Chorshanbiyev Choriyor

mutaxassis

Asosiy

      7.             

Norullayev Asliddin

mutaxassis

Asosiy

      8.             

Sobirova Dildora

mutaxassis

Asosiy